2016年6月18日土曜日

BFS June sketch challenge

Today I share one layout made by Blue Fern Studios June sketch challenge.
With Serendipity collection.
It's very beautifull collection, but I couldn't get my inspiration...
At last my work was completed:)

今日はBFS のスケッチチャレンジに投稿しまーす(*^^*)

このSerendipity コレクション☆
すごいシックな落ち着いた色合いが気に入って買ったものの・・・
どこをどう切ったらいいんだ?!(><)
・・・と、レイヤーたくさん入れたいLO 好きの私を悩ませまして。

ようやくこのスケッチなら!と思って作ることができました( ´ ▽ ` )ノ

June sketch is here!
This sketch is my favorite sketch;)

このスケッチ可愛いよね?


You


My daughter wore Kimono was taken the pictures for her celebration.
Shichigosan is Japanese tradition.
And when a girl is 3 or 5 years old, her parents celebrate it in hope of her growth.
So she was 3 years old.

娘の七五三の記念写真(*^ー^*)
プチパさんにたくさん撮ってもらったから、
まだまだ使いたい写真はあるんだけど(・ω・)
とりあえず1枚のままにしました☆


I love the mask of damask pattern!!!

ダマスク柄ホントに大好きっス♪


I made two circles with doily lace...

ドイリーパンチのペーパーでサークル作りました。
こちらは以前ラブメモDT ワークでご紹介したのと同じやり方・・・
ですが、BFS さんのペーパーってば分厚いから結構やりづらかった(; ̄∇ ̄;)ww



I just used the backside of the cipboard...

ダイヤ柄のチップボードはあえて裏側をそのまんま使い★
レーザー焼けが残ったのを見せるとちょいと味があるかなーと。


This stamps fascinate me!!!
I put the liquid perl on the stamps.
Its color is Rose Gold. 

このチェーンのスタンプはnozomi さんのキットで知って、
見つけた瞬間に即GET !!!
お気に入りのローズゴールドのリキパを上から絞りました(*^^*)

満足♪

Thank you for dropping by:)